TGIF

Åh, vad skönt med fredag och helg! Har verkligen sett framemot det. Dels eftersom att jag varit sjuk halva veckan med feber, men valt att gå till skolan ändå osv, men också för att skolan tar mitt liv just nu med alla uppsatser som ska in den närmsta tiden. Så denna helg är kortsagt välförtjänt och jag ska se till att friskna till så att jag orkar med en utekväll imorrn med Sara och Julia.


Idag började jag 8 och hade sen 50 min lunch innan idrotten då jag, Sara, Oskar, Victor, Nicklas och Jimmy åkte till Subway, men självklart ville inte 55an komma så vi fick stå ute i kylan i 25min. Det var några småungar, typ 7åringar eller nått som frågade mig och Sara om de skulle kasta snöbollar på nån. Så de kastade snöbollar på killarna medan vi stod och väntade på bussen. Så det var lite roligt. Sen fick vi skynda oss tillbaka till skolan så hade vi en genomgång inför isvaksbadet nästa vecka. Åh, vad jag känner mig otaggad på det, men jag ska i alla fall bada isvak har jag bestämt mig för.. Sen slutade vi 2 istället för 4 som vi vanligtvis gör tidig vecka. Så nu ska jag skriva lite på min affärsplan och kolla på lite GG innan det blir middag och sen ska jag tagga in till stan för att se En gång i Phuket 21.20 på Sergel.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback