Ny blogg

Hej! Nu har jag startat en ny blogg. Jag bloggade med Elina förut, men bloggen har varit ganska så inaktiv de senaste månaderna eller nått och jag kände därför för att börja om på nytt med den här bloggen. Här kommer jag skriva om lite allt möjligt och jag ska försöka uppdatera så ofta jag bara kan och orkar så får vi se hur det går den här gången.

Nu hade jag tänkt skriva klart min affärsidé och marknadsundersökning som ska skickas in senast imorrn kväll, men jag är duktig och gör klart den ikväll så att jag kan hitta på nått roligt imorrn istället. Hade kanske tänkt gå på bio och se En gång i Phuket. Jag vet några som sett den och alla rekomenderar den så den verkar vara helt klart sevärd i alla fall, men får helt enkelt se imorrn vilka planerna blir för kvällen.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback